02 november 2010

Ännu en mysig dag!

Tidig eftermiddag så dök då äntligen Linnea,Emelie och lilla Freja upp.
Emelie och freja träffade jag ju senast en snabbis igår men en längre stund förra veckan,det berättade jag ju om.
Men Linnea, det är då över 7 månader sedan. För Linnea har vart borta i Turkiet,Side, i 7 månader och jobbat som showartist där på Sunwing. Avis Avis Avis....GRYMT AVIS är jag!!!
Jaja det var iaf huuuuuur kul som helst att träffa henne igen!!! Jag hade hundra frågor om showlivet och hon berättade o berättade...
Tänkte det ett tag, hon kommer att va hemma 2 veckor och hur många gånger hon kommer att få berätta samma saker!!! Ja jisses.......
Men hon såg lika bra ut som innan,var samma Linnea och SHIT va jag har saknat henne!!
Saknar vår gamla showensemble ibland faktiskt.....!! Var ju inte kanske den lyckade showensemblen men fantastiska människor man har fått som vänner under den tiden!!!

Sedan hade hon me sig filmat material från alla de olika showerna dom gör. Inte lite som ska inrepeteras......och det är ju inte bara dans o musik. Det är ju även barnshowerna och allt sånt. Vilket jobb. Ledig 2 kvällar i veckan......
Men OJ VA JAG ÅNGRAR ATT JAG INTE ÅKTE IVÄG NÄR JAG VAR YNGRE!!!!
Det hade vart superkul!!

Nu avslutar jag dagens inlägg med att önska Linnea lycka till i Kamala,Thailand där hon ska showa från november till maj!!!! Kick ass och hoppas vi ses där nere i vinter!!!=P


Tack tjejer för en underbar o fin eftermiddag!!! PUSS PÅ ER!!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: