08 november 2010

Stockholm

Så då har jag kommit hem efter en mysig helg i Stockholm. Vi har mest bara strosat omkring och tittat och shoppat lite.
Bodde på ett jättefin hotell mitt på Stureplan. Kalas. Tog endast 10 minuter in till Hötorget.
I fredags följde ju jag me svärmor på Jerry Williams. Även svärmors syster med barn o familjer var där. Dom visste dock inte om att vi var där så dom blev glatt överraskad kan jag säga!
"Kryckan" imponerade måste jag säga. Blev riktigt riktigt överraskad.
Han är 69 år men rör sig som en 30åring....galet!!! O dessutom knappt en svettdroppe.
Sjukt!
Sen har han ju faktiskt många bra låtar...
Ja jag ångrar då inte att jag följde me!!!

Idag då, förutom att ta hand om tvätt och sånt....
Vi ska till Norrlandskliniken för vaccination av Thyra. Hepatit A sprutan ska hon få inför Thai resan. Shit....23 dagar kvar....SÅÅÅÅ SKÖNT!!!
Bara ligga o fisa i solen och poolen....Najsigt!!
Sen tror jag vi ska på biblioteket och låna lite böcker till Thyrapå eftermiddagen. Sånt brukar uppskattas!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: