31 januari 2011

Läkarbesök

Så då var läkarbesöket gjort. Tror baske mig det är första gången jag har besökt läkare för en förkylning.
Det visar att jag inte har mått bra.....har mått skit. Mår skit fortfarande men nu har jag hopp.
Iaf så tog dom tempen,blodvärdet och CRP(sänkan).
Ingen temp - check
Blodvärdet - lågt
CRP - HÖGT.....inte bra tyckte farbror doktorn.....

Av detta trodde han då,bihåleinflammation, ögoninflammation(går inte att missa, mitt öga är RÖTT) samt en kraftig influensa....bläääää

Fick iaf droppar utskrivna till ögat samt en penicillinkur - en KRAFTIG kur.....
Sånu väntar man väl på att herr diareé ska knacka på.....
Men men skit i det, rent ut sagt, nu ska jag bli frisk. Orkar inte mer....jag orkar ju ingenting....
Blev dessutom tillsagd att va hemma veckan ut.......
Så nu ska jag va hemma o pilla naveln......inte ens dra dammsugaren.....orkar då inte det heller...

Nu ska jag lägga mig igen...
Ha det
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: