26 april 2011

Lillebror

Ja idag var det ju uppenbart vad den här i magen har mellan benen!!!
Gick som inte alls att ta miste på. Pungen syntes rejält.=)
Vi gjorde ju ett extra UL idag för dom ville kolla hur myomen låg och OM det fanns nåt/några.
Jag hade ett i överkant, högt upp, på 9*6 cm. Men utplattat. Ingenting där dom går in me snittet iaf, Skönt.
Dom gjorde även en viktbedömning, 1800g drygt.
Flödet från strängen var bara fint och så även hjärtljuden! En himla fart på honom var det då.

Åsså var det då det bisarra sen att sitta och välja datum. Så sjukt. Tycker nog det var sjukare denna gången än med Thyra. Då var det mer go-with-the-flow.
hade väl ingen aning om nåt. Hahaha....
Men nu...ja då börja vi dividera om veckodag...hahaha...jag ville en måndag och Jojje tyckte det var bättre me en fredag. Snittdagar är tydligen bara mån,ons o fre.
Jag ville tidigt på veckan för att få komma hem till helgen. Jojje vill en fredag för då kan han jobba in den dagen o sen ha ledig helg.
Ja ni hör ju va sjukt det låter.

I alla fall så blir lillebrors födelsedag den-......TADAAAAAA..........17 Juni.
En vecka innan midsommarafton!! En FREDAG!! Han fick som han ville...
Tror jag ska trycka på MITT namnförslag nu...har nog veto på namnet kan jag tycka!!

Jajja 7 vekor kvar och nu är det nedräkning!! LÄNGTAR!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: