16 juni 2011

Inskrivning

Då var inskrivningen gjort på BB. Eller det mesta. Ska tillbaka 13.30 för att träffa narkosläkaren och få en tid inför morgondagen.
jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS på att få första tiden....håll era tummar. La in ett veto redan i morse när jag träffade läkaren som ska snitta.=) Ska säga det igen!!
Trodde faktiskt inatt att det var do day redan då. Vet ju inte hur en värk känns. Kan ju bara gissa.
Men jag vaknade av att jag hade ont i magen och sen höll det på så i typ 4 timmar innan jag kunde somna om igen en liten stund. Så det blev inte många timmar inatt.
Det enda jag kunde tänka på var att jag skulle härda till kl 10 då jag liks skulle dit=) För huuuur skulle det gå att rodda ihop allt redan inatt. Ingen hund eller barnvakt var ju fixad för redan då!!!
Konstiga tankar...
Ja vi ser väl hur natten blir. Kanske inte ens behöver vänta till första tiden imorrnbitti, kan ju komma inatt...

Nu är jag bara hemma o mellanlandar en stund. Rasta hund, kasta i mig mig lite mat och renbädda sängen. Sen åker jag väl tillbaka till BB en sväng innan det är dags att hämta trollet.

Ha det! Nästa gång jag skriver så är man väl 2 barns mamma...

Tills Vidare
//Linda

3 kommentarer:

Nina sa...

Vad har du nu sagt för att få första tiden.?!!
Att Johan måste iväg och jobba?!!;-) Skulle va
Roligt att höra.. Hehe
Lycka till nu på stora dagen och kram på dig!!!

Hipsterlillamy sa...

Hahahah sa bara att jag fick vänta sist så jag borde ha första tjing nu=)
O det fick jag!!!
Kraaam

Åsa sa...

Hejja hejja! I morgon är det dags, vad spännande. Hoppas allt går så smärtfritt som möjligt. Ska tänka på er i morgon.