07 juni 2011

Sommar?!

Har sommaren kommit nu tro? Det känns då så iaf. Nu när tempen är uppe i 24 grader som idag. Dom blåst men även vindarna har ju vart härliga idag. Nu vill jag ta fram bassängen och se springande barfota barn här hemma på gården. Ska ju hålla i sig hela veckan dessutom.Känns skööönt.
Synd bara att jag inte njuter som jag brukar av värmen när man går me kanonkulan på magen. Men men.....10 dagar kvar nu.....=)

Idag har vi vart ut till Tålsmark och hälsat på Nina o barna. Hundarna har sprungit,eller Celma har försökt trigga igång en 5 år gammal jämthund. Celma med dubbla ADHD och Troja sominte alls var lika sugen på att leka. Hihihi
Gissa om jag har en trött hund här hemma ikväll. Dessutom värmen som börjar tära på.
Inte roligt nu me så mkt päls....men men....till skillnad från Joker så går ju Celma att bada. Hon ÄLSKAR att bada....kan ju va bra me tanke på hur varmt det kan bli.Barnen äter hamburgare ute i solen

Kul att plaska i geggamojja=)
Söta Melina
Min trötta söta Celma i sandhögen

Nu är det bara soffan som gäller resten av kvällen. Skickade precis iväg mannen att köpa Ahlgrens bilar bara för att jag blev sugen på sånna.....det bästa me gravid o cravings....OCH att dom ställer upp o åker iväg. Det funkade inte igår kväll kl 23 kan jag säga....=) Men nu idag så gick det an!!

Ha nu en härlig tisdagskväll. Ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen...=)

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: