27 juni 2011

Midsommar

Nej då jag har inte glömt bort varken er eller bloggen. Men mamma och pappa har vart här över helgen så jag har inte suttit så mkt vid datorn.

Midsommarafton så var vi överbjudna till svärfars hela gänget. MKT god mat och trevligt sällskap blev det. Var rätt så trött själv så jag gick hem o la mig rätt tidigt. Roliga Linda=)
O dessutom hade jag ingen kamera me mig....ovanligt för att va mig....
Lördagen så åkte vi till Gammlia och strosade runt och tittade på djuren. Tog även en fika där men regnet kom ju där över så vi åkte hem igen tills oliga Holmsjön. För här har vi inte fått en droppe på heeeela helgen!! Vi har haft kalasväder!!
Men tror ni att jag hade kameran me mig till Gammlia då??? hahahaha
Både den o mobilen glömdes...

Kan ju inte skylla på amningshjärna heller eftersom han flaskas...
Sömnbrist....njaaa....två senaste nätterna har han bara vaknat för mat en gång så jag har fått sova riktigt bra!!
Äsch jag skyller helt enkelt bara på tankspriddhet!!=)

Idag så är vi hemma jag, Thyra o Abbe. Undra vad vi ska hitta på. Tror det blir lite bad för Thyras skull iaf. Hon har ju gått på sommarlov nu. Och det är så härligt att vakna till solen.
Men först av allt ska hon väl se Sommarlovsmorgon på TV!!

Avslutar me bilder på Abbe och Thyra me mommo o mopparrr....

Hoppas ni får en härlig dag!

Tills Vidare
//Linda

2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Hoppas allt går bra med lillkillen:) skönt med nätter me bara en matning:) Trött å tråkig hör liksom till i början;)

Ha en fin kväll
Jossan

Hipsterlillamy sa...

Tack Jossan. Allt går bara fint. Lite magknip men det hör ju till. Annars är han en liten pärla!!=)

Hoppas du har en fin kväll du me!
Kraam