14 juni 2011

Semester

Har idag bokat en liten semestertripp. Eftersom vi ska åka ner till Uppsala på Jessicas&Luddes bröllop den 29 juli så passar vi på att göra några dagar i Sthlm innan.
3 nätter på Rica Talk Hotell bokade jag. Alfonshotellet!!=)
Kommer att bli superskoj!!!
På hotellet finns det massor för barn tydligen. 450 kvm lekrum. Egen incheckningsdisk, egen frukostbuffe som är storleksanpassad så dom kan hämta frulle själv.=)
Ja det kommer att bli kalas.
Sen så tänkte vi passa på att göra Grönan, Skansen och mest troligt Junibacken!!
Mysigt med familjesemestrar. Bara att hoppas att jag läker som jag ska.......=)

Vad har jag annars gjort idag då. Jo jag har tagit mig runt sjön. Var så skönt i morse när jag tog ut Celma på prommis så jag bara promenerade på. Så himla härligt.
Längtar tills man är fit for fight igen och kan gå en sån tur varje dag.
Sen blev jag bjuden på lunch på stan, Eurasia. Supersmarrigt och TACK svärmor!!

Nä nu ska jag chilla resten av kvällen. Se hur mitt hår blev. Fick för mig att färga det idag så ny lyser det snart ILLRÖTT!!=)
Är dessvärre rädd att det ser ut som om det är slingor i det istället. Ja vi si väl.

Ha en bra kväll!
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: