01 juli 2011

Fredag!

Så då var denna vecka till ända. Och vi har överlevt jag och barnen.=) Det har ju vart en del folk och hälsat på så jag har ju fått va social!!=)
Lillebrors mage har krånglat lite men jag skyller på mig själv. Har bytt ersättning 3 ggr innan jag tillslut(igår) gick tillbaka till BabySemp + Sempers magdroppar och idag är magen hur lugn som helst!!
Får vi hoppas det håller i sig. Nu ska jag inte klaga, för inte är det mkt magen har krånglat. Lite tjorv men säg vilken bebis som inte har det i början!!

Annats om har hänt i veckan då...inte är det mkt. Vi har vart hemma mest av tiden. Blivit några svängar på Strömmis och Maxi.
Thyra har vart hos frissan. Men mest solen och stranden här hemma i Holmsjön!

Imorrn är det väl tänkt att vi ska på Wheels på Nolia fältet. Hoppas vädret blir bättre igen för idag har regnet öst ner och åskan har slagit!! Mysigt iof me en sån dag.
Vanja o Elliot har vart hos oss sen kom även Jessica,Melker o Cilla.
Såååå roligt!!Ser smått rädd ut....
Melker och Thyra myser lite=)

Gymping på soffan

Såhär sover Abbe mest....händerna under kinden


Nu e det fredagsmys här i huset efter en SUPERSUPERgod middag:

Familjebox:
anpassad för två vuxna och två barn, innehåller 1 kycklingfilé, 4 bitar spareribs, 4 skivor karré, coleslaw, friterad klyftpotatis och BBQ-sås pris 325,-


Från Brännlands Wärdshus
Kan verkligen rekommenderas

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: