06 juli 2011

Prio

ligger inte just nu i att sitta inne och blogga!! Men jag kan ju ändå dela med mig av ett litet inlägg om vad som händer. Igår var vi hela dagen på Busplaneten jag och Vanja me barnen!! Superskoj!
Idag har vi setat ute på min altan och surrat och solat.

Jag har även vart en sväng me Abbe till BVC för vägning.
3570g och 49,5 cm. Så all denna nattmat verkar ta ut sin rätt!!=) Han växer o knakar som han ska.

Imorrn blir väl same same. Sol och bad!!
Helgen drar vi till Fredrika och hembygdsdagarna där. Hoppas på finfint väder. Tänkte Thyra skulle få va me i sitt första löplopp på 1,2 km. Viskaterrängen går ju av stapeln på lördag! Jag kommer såklart att måsta gå/springa me henne!!! Men det ska bli kul!!

Nu ska jag fortsätta dricka min kalla Mariestad och glo tv.
ha en härlig varm kväll...

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: