04 juli 2011

Måndag...

En vecka tills Johan går på semester. Eller bara 5 arbetsdagar. SKÖNT!
Veckan lär ju gå fort. Hoppas på en v27 me sooooool. Då hänger jag o Vanja mest hela tiden. Eller som jag sa....Vanja o Elle flyttar väl in här i veckan....hahaha....
Idag bjöd dock vädret på KALLT och det var ju synd iom att Nina och barnen var här och vi hade hoppats på sol och bad på stranden...
Jajja det kommer väl fler dagar. Idag blev det mest innelek och en massa bus.

Helgen då! Jo vi hade en mkt trevlig helg. Var på Wheels hela dagen på lördan. Hade inte kameran me mig men det var en hel del snygga bilar. Skulle vela ha en jag me och cruisa runt me på stan. Kan Jojje sitta bredvid och dricka öl!!=)
Iaf så var det supertrevligt att va på Wheels. Vet inte huuuur många vi känner som man stannade och surra me. ÄLSKAR att va på sånna arrangemang, mest egentligen för allt folk och alla man känner.

Status på familjen...
Thyra- sa always....
Abbe - han hankar sig fram. Äter o sover. Tyvärr verkar magen strula lite.....en hel del magknip. Har bytt ersättning igen och ska testa några dagar få se om det blir bättre. Annars måste jag väl byta igen......ska höra på BVC på onsdag.
Celma - hon tycker mest det är varmt o besvärligt. Vi har galet varmt hus......
Mamman och pappan mår bara fint. Lite trötta men det hör ju småbarnsföräldrar till.
Mamman ska ikväll ta sig en prommis runt sjön. Första sedan snittet. Sååååååå skönt ska det bli.


Thyra diggar Eric Saade och Manboy...kan tro på bilden att vi har låg volym men så är inte fallet. Det diggades rätt så bra häri köket.=) Hon ÄLSKAR den låten. Kan lyssna på den huuuuuur många gånger i rad.
Kul när dom gillar musik barna.

Ha en mysig måndagkväll..
Tills Vidare
//Linda

2 kommentarer:

Annika sa...

Hejsan på er allihop!
Grattis till tillökningen :-) Vad kul att höra (läsa!)att Thyra har fått en lillebror.
Det är tyvärr inte så ofta jag hinner läsa bloggen men vad det är kul att göra det när jag väl får tiden. Du skriver jätte bra och roligt.
Simon kan fortfarande prata om Thyra och vill se bilder från förra sommaren. Simon är nog minst lika tokig i Erik Saade, så nästa gång Thyra sjunger Manboy så sjunger säkert Simon likadant här hemma.
Kram till er alla från oss i Märsta

Hipsterlillamy sa...

Men Annika....!!
Sååå roligt att höra av er.vet du jag tänkte på er bara häromdagen och så har du vart in här.
Tankeöverföring!!??
Va roligt att du tycker om min blogg och TACK för gratulationerna.
Jätteroligt att få en av varje. Full pott liksom.=)

Thyra kan ocå nämna Simon lite nu och då och vill oxå titta på bilderna. Tänk va dom kan komma ihåg!! =) HOn brukar prata om när dom spelade schack eller när dom busade i poolen! Tänk att det snart är ett år sedan.
Åker ni nåt i år eller???

Vi har och är lite sugen på Sunwing Rhodos i sep....men vi får se....!!
Många många kramar tillbaka till er alla. Hälsa din fina familj såååå mkt.
KRAAAAAAM