08 mars 2012

Sportlov

inledde vid med en nytändning av feber för Abbe samt en otäck hosta. Men det verkar ha gett sig det mesta fram till idag iaf. Skööönt.
Som tur är(ta i trä) så verkar han va lika obrydd som sin syster angående hosta på natten. Inget jag behöver kliva ur sängen för utan han vaknar till och hostar och somnar om! Gött!!

Maja kom till oss i tisdags och tänker stanna till imorrn fredag, eftersom jag jobbar helgen som kommer! Men det var ju kul att hon kunde komma mitt i veckan såhär iaf. Annars hade vi fått vänta ända till mitten/slutet av April på henne.
Thyra tycker det är huuuur kul som helst. Speciellt nu när Maja sover inne på hennes rum.
Maja kanske tycker det är sådär, vakna tiiiidigt....för att va 12 år så är nog inte 7 så roligt på ett lov.
Men men hon får väl vila och sova igen i helgen!
Dom har då så roligt. Klockan är strax innan 8 på morron nu och det dånar ur Eric Saade ur högtalarna på hennes rum. En massa fnitter och bus hör jag oxå....!!
Men tror ni lillebror få va me....NOPE! Thyra är väldigt viktig me att han INTE få komma in där. Han får stå i dörröppningen och glo in stackarn. Och ni som känner ABbe vet ju vilken drama queen han är. Ut me armarna och skriker i ren uppgivelse. Precis som om jorden håller på att gå under.....suuuuuuuris!!!=)
Så idag då, va ska vi göra idag....jag vet faktiskt inte....!! Vädret har ju vänt totalt och molnen täcker den härligt blå himmel vi haft senaste dagarna. Det går ju att va ute ändå! Vi får se.
Vi ska äta frulle nu och komma fram till nåt roligt.

Ha det!
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: