01 oktober 2008

Va e det för fel...

på min mp.3.....eller är det jag som lagt över filerna fel. Har slitit håret grått för att få dom i ordning. Är ju så att jag fått låna en ljudbok av Vanja och tänkte jag skulle köra in den i spelaren för att ha i öronen när jag går själv. Ja som jag skrev för nån dag sen.....men tror ni när jag jag slår på den och ska njuta att jag njöt???????

Nääää inte var den i orndning, kapitlen var ju helt o i oordning...och jag har försökt laga till det men jag lyckas ju inte.....!!! Blir snart galen. Får väl tömma h*tetet igen o börja om!!!!!!!!!!!!


Men annars börjar ju dagen bra känner jag........när lillan ätit så tänkte ag göra i ordning min frulle. På 5 min, va kan det ta att göra i ordning 2 mackor o en tallrik fil.......fick jag byta bajjablöja 2 ggr....hahaha Om jag bara hade väntat ut bajjningen men mamma var allt för hungrig och skulle få Thyra ren i baken på bumms.....!!!

Men nu sitter jag här mätt och belåten me en kopp kaffe i handen. Härligt.


Nu ska jag ta tag snabeldraken. Måste skynda mig, får främmande om typ 1 timma. Måste hinna få bortlite hundhår iaf.

Så det blir inge bränna fett på morronen. Får ta en em-prommis istället. Men inte med nån ljudbok i öronen iaf.........=(

Ha en bra dag!! Här kommer morgonens kort! När man ser detta så glömmer man alla sånna små bekymmer som en mp.3 spelare...eller hur?!


Tills vidare/

Linda&BajjaThyra

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Det låter som mig det där. Tant o tekniska saker går lixom inte i hop..men det kanske du vet redan :D Hoppas du får till det iaf!

Jättefin bild på lillsessan!

O du..ska du inte vara med i någon (eller båda=)av tävlingarna som jag har på min blogg. Helkuliga ena!

KRAAAM