15 juni 2010

7 dagar

Vet inte vem som har lagt mitt schema denna period....fattar inte hur jag kunde lägga 7 dagar i rad.
Har jobbat sedan i torsdag nu.....har imorrn kvar sedan är jag iof ledig tom måndag natt!
Fatta snart semester!!!!! Var är värmen liksom.....
Jag har bara 3 nattpass och 2 dagpass kvar tills jag går på 6 veckors semester!!! Underbart!!!
Men sommaren lyser verkligen me sin frånvaro.....idag fryser man igen...!!
Jajja vi har iaf 1 vecka i Grekland att se fram emot. Då får vi nog varmt så det räcker!!

Idag då....tjaaa jobbet....personalmöte där vi ska äta grillunch tillsammans! Ska bli supermysigt!
Ikväll är det rep med tjejerna. Har ju en liten spelning på torsdag kväll på Corona.
Universitetet har personalfest. Ska bli skoj!!!

Ha en bra dag!
Tills Vidare
//Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig idag, JAG HAR TRÅKIGT HÄR HEMMA!!!!! Ludde är sjuk på helt fel dag, ville ju va med dig idag!!

KRAAAM snygging så ses vi snart!!
Helena

Jennely sa...

Och ni ska ha önskeschema? :)
Men 6 veckors semester, det är lyx! Själv får jag 4 veckor endast.

När ska vi försöka ta den där grillningen tillsammans då tro?

kram!