05 juni 2010

Personalfest

Jodå....överladdad och peppade som få drog jag iväg kl 15.00 igår. Öppnade första ölen och sen pågick festligheterna en del timmar.
Huvudvärken slog till på natten så jag påbörjade min hemresa på cykel och till fots.Faktiskt mest till fots. Det var ostabilt att cykla. Dels me en heeeel del öl i kroppen men även att då balansera en kasse med massa öl i samt handväskan på andra handtaget me pengar o smink. Ja ni kan ju tänka er hur jag måste ha sett ut efter vägen. Men jag kom iaf hem!
Var i säng kl 02.00....lagomt lagomt.
Mindre roligt att vakna 06.40 i morse när Thyra ropade på pappa. Jag fick ju sova men jag kan fasen inte det. Har så svårt att koppla bort ljud och utan öronproppar så är det HELT omöjligt.
Men men allt går. Cykelturen sög nog ur det mesta av ölen!=)Alla samlade i soffan


Party on..

Kodak moment.......man ska bli fotad och då vällerLönne så min mörka öl hålls rakt över mitt vita linne. Precis då lyckas Magnus ta en bild.....

Myyyyys

Nä fy tusan det kan omöjligt finnas en bättre personalgrupp....helt omöjligt!!! Bättre men oxå den mest GALNA personalgrupp jag vet.
Tack för en toppenkväll.....
Nu måste jag nog sova.....

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: