02 juni 2010

Ledia dagar

Oj så jobbig vecka....har gjort två arbetspass nu så nu är jag ledig 5 dagar. Jobbigt va?!
Jätte....speciellt när solen skiner på en dessutom!!
Jag är sååå glad!!
Denna dag bjuder på massa roligt. Maxi och en sväng till Cilla på fm. Sedan lunch och efter det ska vi möta upp Nina och barnen på 4 H gården. Blir det fika o glass där. Ska bli kul att se Thyras reaktion i år. Ett år äldre.....!!!!
Seneftermiddagen och kvällen bjuder på invigningsfest på Thyras dagis. Så då ska vi packa våra picknick korgar och äta och mysa där. Det ska tydligen bjudas på en del aktiviteter där oxå.
Så det ska bli skoj. Bara mysa och surra me en massa föräldrar och barn.

Kvällen tror jag ska avslutas me en promenix runt sjön me Joker. Det är så skönt att göra det på kvällen.
Sen så slipper man ju sista stunden av tröttgnäll innan sänggåendet!!!=)

Igår var då värsta eftermiddagen/kvällen på lääänge. Hon sov halvrisig natten innan och då dessutom måsta kliva upp 6 på morron så jag sa på dagis att det är ok om hon sover en timme idag!!
Hon hade inte sovit nåt.....legat och gjort kullerbyttor istället.
Så ni kan ju bara ANA vilket humör hon var på innan middagen....blääää!!
Så jag åt, diskade och sedan gick jag på prommis me Joker.
Lugnast eftersom när hon bara är me pappsen så glömmer hon bort att gnälla. Mkt lugnare.
Sedan har hon vart sååå mkt me mig nu så det är bara bra ma liten egen pappatid!!!

Nä nu ska jag försöka få upp arlset ur kaffekoppen och fixa till mig lite inför mathandling!!
Ha en bra dag!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: