25 juni 2010

MIDSOMMAR & SEMESTER

Befinner mig nu på jobbet för sista arbetspasset på 6 veckor. Kan ni förstå hur skönt det känns.....
=)=)=)=)
Sedan beger vi oss upp till Klippen/Fjälltuna för att va där över midsommar. Svärmor och svärfar hänger oxå me...ja även Sebbe. Ska bli trevligt.

Ett minor problem som dock dök upp igår.....vår XC70 gick ju trasig......stod plötsligt handlöst förtvivlat och funderade hur vi skulle ta oss upp. Jag menar att trycka in oss i vår andra bil med bara två säten, dock ett väldigt stort baggeutrymme. Men tänk packning, mat, HUND ja det blir ju en del. Dessutom en bil utan AC....jag hade nog hellre dött tror jag.
Men som tur var så hade en kompis till Johan en bil över så vi fick låna den. En stoooooor Merca som gårr nästan 90.000 mil...hahahahaha...den ni!!
Huvudsaken vi ryms och tar oss iväg.
Måste ju upp ska ju sjunga på ett bröllis imorrn i Fredrika kyrka. Ska bli spännande.

Men kan ni förstå....jag är ledig i 6 veckor.....6 VECKOR.....sjukt skönt att slippa jobba! Bara va....

Nä hörrni ni för ha en trevlig midsommar. Ska försöka ta mig tid att blogga i helgen. Har ju me min lilla bloggdator=)

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: