11 juni 2010

Sol och värme

Tänk va glad man blir när man vaknar och solen lyser.....vet att jag har sagt det tidigare!! Men det är ju sant.
Man kan va ute hela dagen och bara va.
Idag har jag haft en slappardag...eller egentligen inte. Var i valet och kvalet om Thyra skulle få va hemma eller på dagis idag men det fick bli dagis.
Så jag åkte o lämnade henne på morgonkvisten sedan tog jag Joker och drog iväg på en liten joggingtur runt sjön. Gick riktigt bra idag! Kändes pepp i kroppen!
Så skönt var det. Min förhoppning är att kunna dra iväg tidigt imorrnbitti oxå. Det får hänga lite på vädret.
Vill inte stänga in mig på gymmet när det är soligt och fint ute. Även om det bara är för en timme. Man missar ju en timmes solning då=) Brännan ska bättras!!=)
Ska bli BRUN i sommar!!

Åkte sedan iväg till Vanja för att passa Elliot en stund när hon skulle till tandläkaren. Det visade sig bli det kortaste tandläkarbesöket ever. Hon åkte och 15 minuter senare ringer hon och skrattar. Hon hade tatt fel på dag med en VECKA!!!=) hahaha
Du jobbar för mkt Vanja!!
Jajja hon gled iaf förbi och köpte me sig sallad till lunch som vi åt ute i solen!
Så det fick ju bli kvalitetstid istället. Mysigt eftersom det sällan finns tid till det längre. Har lite o ta igen....!!
Var ju iaf tvungen att åka hem då och klippa gräset innan jobbet kallade. Annars hade jag nog kunnat sitta där ända tills det var dags för jobb!!
Men men det kommer väl fler gånger snart!

Nä nu måste jag försöka ta och slå ett rekord i Mahjong på facebook. TantUlrika är grym och jag har gett mig den på att knäcka henne..men svårt lär det blir!!

Ha en härlig fredagkväll!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: