23 december 2010

Dan före dopparedan...

Har haft allt för fullt upp för att blogga i veckan - sorry!!
Men har det inte vart jobbet så har det vart julstök samt en spelning som tog över sedan vi kom hem. SKa ju repas, riggas och sånt. Mycket jobb.
Om jag säger såhär jag har haft så fullt upp så jag har inte dammsugat på 4 dagar. Ni som känner mig vet ju hur ovanligt det är......
Men men nu ska det väl lugna ner sig, typ på lördag=)
Har en del fix kvar idag samt när jag kommer hem ska det bakas lite och göras lite mer julgodis.
Städningen såklart måste jag ju oxå ta tag i.
Mamma och pappa kommer i eftermiddag så golven kan ju va rena från hundhår iaf!

På tal om hunden då....joo han verkar piggna på sig. Han är då en helt annan hund idag motför en vecka sedan. Så vi håller tår och tummar. Ropar inte hej ännu förrän man ser säkert...
Såren i mungipan är då jättefina nu och håller på att läka ihop!!

Nä nog surrat nu ska jag packa ihop och dra ner på stan med min brukare. Ska fixa lite samt äta en god lunch med honom och kollegan.
Synd bara att tempen visar -20....men vi får väl shoppa oss varm. Har en liten lista jag ska beta av. Borde gå hyfsat fort!

Kram på er och han nu en riktigt mysig upesittarkväll...

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: