26 december 2010

Julen

Julafton firade vi här hemma med mormor,morfar,farmor,farfar,svägerskan o svägern me deras 2 barn samt Johans lillebror.
Vi har ju inte världens största hus men det gick bra!! Jättebra.
Barnen var otroligt lugna måste jag säga, inte alls mycket spring och bus. Såklart var det ju lek men inte så stojjigt som det kan bli.
Vi åt en massa god mat i lugn och ro.
Efter maten kom tomten till barnens stora glädje. Dom hade ju väntat typ heeeela dagen.
MYCKET klappar var det men det tycker jag det ska va!!!
Det är bara jul en gång om året!!
Klapphögen
Tomten hittade till oss=)

Thyra fastkilad mellan farmor o farfar på behörigt avstånd från tomten...=)

Nu ska det börjas öppnas.....

Juldagen i Fredrika hos syrran me familj..

Det ska verkligen börjas i tid....mammas fortspår=)


Ja juldagen dååkte vi ju till Fredrika och firade me syrran o dom som kom hem från Thailand på julaftonsnatten.
Blev kort och intensivt då vi alla,speciellt dom var trötta. Men det blev god
mat och lite julklappar igen!!

Nu känner man sig som sliten konstigt nog. Men men det tar väl på alla förberedelser och allt runt omkring. Även om jag sover som en gris om nätterna!!

Nä nu ska jag önska er alla en god fortsättning och sjävl ska jag lägga mig i soffan o kolla Arn och äta ostkrokar.
Kram på er
Tills Vidare

//Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

puspusss syns vi snart eller?

kram Helena