31 maj 2011

Många dagar sen

jag skrev nåt va?! Har inte haft ork eller lust! Framförallt lust....ska bättra mig.Men ibland går det bara i vågor det där me bloggandet! Va jag har gjort? Jooo jag har vårstädat huset och dolat på här hemma me det ena me det tredje. Därav ingen ork kvällstid. Får skylla mig själv helt o hållet.
Men nu e det klart, eller jag har tvättstugan kvar. Men det tar jag till veckan tror jag.

Igår var jag på IKEA me svärmor och svägerskan och tokshoppade så idag har dagen gått åt till att pyssla på me allt nytt som ska sättas ihop och upp. Blev en massa förvaring till Thyras rum samt nya hyllor dit. Nu har vi superordning där inne. Pennor,papper och pyssel på sin plats.

Celma fick stanna hemma hos Helena och Riva vilket hade vart VÄLDIGT uppskattat. och ETT STORT TACK TILL DIG HELENA!!!!!=)
Tydligen hade min lilla hund hittat ett dike me svartlera vilket hon snabbt var nere i. Helena hade bara sett och hört en överlycklig hund och ett härligt klatschande....=) Hon är omöjligt me diken och vatten......!! En riktig badhund.....
Förstår ni att det blev vattenslangen sen för hundarna=)
Huvudsaken dom hade roligt och jag är evigt tacksam att hon fick stanna där över dagen.

Lindastatus då.....jo tack...jag lever. Är SPYLESS på att gå gravid nu. Lillebror där inne för ett väldans liv och vill nog oxå komma ut nu. Snart bara 2 veckor kvar!! =) Tur tiden går rätt fort ändå. Man har ju det man gör me en 3-åring samt en hundvalp!!=) Dagarna smyger då inte fram må jag säga! Men det är ju så jag vill ha det! Jag gillar ju fart o fläkt och när saker händer...

Nu hoppas jag bara att solen och värmen hittar oss. 1 juni imorrn och jag tycker det är hög tid för sommar nu. Vill gå ut i linne o shorts.....sommarbenen vill titta fram.

Nya bilen då.Joo den går ju ba fint. Skitig har den hunnit bli och ber om att bli tvättad. Nakdelen me svarta bilar...
Ska fota den igen o dela me mig nu när solfilmen oxå är på plats. Skitsnygg e den!=)

Jajja nu ska jag ta o vila ryggen för idag....kanske äta lite jordgubbar....!!!=)
Ha nu en härlig kväll..

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: