23 september 2011

Ajfåne!!

Äntligen äntligen är jag med iphone!! Som jag har väntat på att få förlänga mitt abbonemang!!!! Im so happy and im in love!! Den e bara underbar!!

Annat kul är att Ikea ringde idag! Leverans på torsdag! Hela nästa helg är räddad när Johan ska snickra! Jag ska skruva möbler och göra om i hallen! Lycka!!!!!

Dagarna rinner ju iväg, känns som man knappt hinner blinka från söndag till fredag! Galet! I veckan har vi haft fullt upp med massa lek samt träffat vänner! Hemmet har fått stå år sidan i veckan! Man ska inte städa ihjäl sig!
Roligast i veckan var nog besöket i Getingstabodum! Tog barnen i tisdags och åkte till celmas uppfödare! Superskoj! Celma fick träffa sin syster och sin mamma och jag fick surra med trevliga Veronica!!
Ja en annan kul grej denna veckan var ju såklart vägningen u torsdags! 1,8 kg till down! Så nu ligger jag på 7,8 kg ner totalt! Happy!!!!!

Just det Abbe var ju på 3 månaders koll i måndags, jag måste verkligen bli bättre på uppdatera!!!! Allt kommer ju samtidigt! Iaf så fick han sprutor i båda benen vilket inte va poppis! Ont i båda benen resten av kvällen samt feber dagen efter! Thank god för Alvedon!!
Han vägde ny drygt 5800g och har blitt så lång sim 59 cm.....tadaaaa!!!:)
Grabben växer och vill numera bara sitta upp i soffan mm! Får hem en bumbo stol i veckan! Kommer att bli toppen!

Nä nu har jag stickat klart för ikväll, tagit mig ett glas rött så nu ska jag nig spela lite wordfeud sen sängen!!
Hoppas ni har en härlig fredag kväll ni med! Trevlig helg på er!!


Tills vidare!!
//Linda
Fredagsmys i soffan
Älskade barn
Go o gla


Vilket smajl va?=)

Inga kommentarer: