29 september 2011

Väntar...

Sitter här på arlset och väntar på att min IKEA leverans ska komma.....!!! Nångång mellan 17-22
Just det, me min tur så kommer dom ju 22......trött som jag är idag.
Haft en pissdag rent ut sagt!!! Tur man har dom ibland så man uppskattar de bra dagarna mer.
Skulle ta min morgonprommis efter dagislämning men det blev inget av det. Regnet stod som spön i backen. Abbe vaknade när jag lyfte över honom i vagnen och VÄGRADE somna om....varpå hans humör inte var av den roligaste sorten en stund senare...! Men men, lunch och sen sov han i typ 2 timmar innan det var dags att åka till dagis för hämtning. Riva upp honom ur vagnen och kasta honom i bilen....hmm...!! Lite tokigt det där me dessa dagisdagar. Men men, det blir väl bättre.

Hem och ta tag i mellis, middagsförberedelser och så. Men tror ni min minsta var nöjd och glad. NOPE.
Fick ha honom i famnen typ hela tiden och ni vet ju hur fort saker går då....NOT!
Sedan att stortjejen ropar och vill ha hjälp och nån att leka me. Kanske spela ett spel eller två.... GAAAAA
Hur ska man räcka till?!?! Men men, det blir väl bättre....
Mitt motto nuförtiden.
Som en kompis sa igår,som oxå har smått och en större "Tycker man bara säger Vänta jag ska bara....."
Så e det....!!! Men men, det blir väl bättre.

Nu så medans korten laddades så fick jag hem mina IKEA prylar!!!!=) Lite gladare Linda nu.

Just det en annan sak jag retat mig på under kvällen är viktväktarna. Gick inte alls så bra denna veckan. 0,4 upp....hmmm. Men jag hade det på känn...Bajs oxå....
Nä nu ska jag bara njuta en stund och glo tv och koppla av innan jag ska försöka göra en tidig kväll. Hoppas man slipper upp och byta rent i Thyras säng inatt.....haft två nätter me olyckor nu....!!
Kanske min sömnbrist som gör sig tillkänna idag.
Näää hoppas på en torr natt så jag är utvilad inför Busplaneten imorrn....!!
Syskonbad


Abbe fick smaka lite gröt för första gången idag!
Å såklart var det syrran som fick ge första smakisen

Kladdig o go kille...


Nää man kan inte va less och arg på dom nå länge inte när man tittar på bilderna...=)

Puss på er alla
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: