15 september 2011

IKEA

Så då har jag lagt en order hos IKEA. Ja inte kan jag gå o vänta 4 år på att få hem det jag hade tänkt köpa. Hade ju iof kunnat åka ner men nu tyckte jag att det blev så stora saker och då skulle jag nog behöva släpet me mig om jag hade åkt. Ibland så är frakten billigare...i detta fall 500:-
Jo jag har handlat....
En ny säng till Thyra, me madrasser, madrasskydd, täcke och kudde.
Nya kuddar till oss.....
En ny hatthylla och en bänk med förvaring under, anpassad till de små.=)
Skohyllan ska UT....och jag har köpt skoskåp som kommer att hängas på väggen....skorna ska BORT....vill inte se dom.
Sen att lära barnen att lägga dom däri....ja det är ju en annan femma.
Men tur dom har en sån fantastiskt duktig mamma som går o plockar och städar mest hela tiden...

Ja det var väl allt jag beställt...det räcker nog till ändå....
Leverans den 28.....LÄNGTAR...sen blir det ompiff av hallen hos Åströms
Nu måste bara påslakan köpas till Thyra....inget av alla hon har kommer ju att passa nu.
Så mormor o morfar om ni läser detta....blir perfekt julklapp!! Alltså påslakan....=)

Annars idag så har vi vart på vägning på eftermiddagen. Annars idag tänker jag inte prata om...stress,stress,stress...mitt andra namn,
Åter till viktväktarna...
2,5 kilo denna veckan....totalt 6 kilo på 3 veckor. Är GRYMT stolot över mig själv....gööörmotiverad.
Grattis även denna vecka till min syster som är såååååå duktig även hon.
Hon har tappat totalt 7,6 kilo......!!!
Faaan va vi är bra....!!
Bara att kämpa vidare...

Nu tror jag att sängen ropar mitt namn....visst hör ni den?!
Ny dag nya tag imorrn....kanske ska satsa på att stressa lite....Nääää tror jag ska chocka kroppen och INTE stressa...
Har handlat inför helgen o resten av veckan så det blir väldigt lugnt här imorrn.
Jag o barnen ska åka till öppna förskolan på Ålidhem på förmiddagen. Ska bli spännande.

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: