09 november 2011

Tacka bloggen!!!

Måste bara dela med mig om en galen rolig sak som hänt ikväll!!
Ja förutom att mina surdegslimpor blev toppen!!
Jag öppnade min mailbox och ser ett mail med ämnet "Fjälltuna"
Min farmor och farfars,tillika pappas hem!!
Det är en tjej som skriver och funderar om jag kan va den hon tror jag är!
Hon hade googlat på Fjälltuna och hittat ett inlägg i min blogg därifrån!
Det visar sig som så att hennes farmor och farfar oxå kommer därifrån!
Det sjuka är att hennes farmor Weda visar sig vara MIN farfars syster!!!!!!
Jag har alltså fått en syssling ikväll!!!!
SKIIITROLIGT!!

Tänk att internet kan va bra! Och som jag skrev till Heléne, som min "nya" syssling heter!! Tur det verkar liggs i släkten att va sjukt nyfiken!!!!
:)

Det här var ett roligt och bra slut på en kaosdag!!!

Tills Vidare
/Linda

Inga kommentarer: