23 april 2012

Bilder från la helg...

Kan inte komma ihåg den natt jag sovit bättre än inatt...det är då jäkligt länge sen.........
Men shit va skönt.....
jag la mig och somnade säkert 21 igår....Johan var på garaget och bytte till sommardäck och jag brukar ALLTID vakna när han kommer hem. Visst, jag hörde när han öppnade dörren....mer kommer jag inte ihåg. Måste vart ett tecken på att jag var helt slutkörd...
men idag är det nya tag....pigg och utvilad. Barna lite snuvig men dom har väl fått det av mig.. Nu kommer några bilder från helgen.....
 Inledning och tjejerna längst fram gick BALLISTICK....

 Thyra hänger över kanten helt okontaktbar....detta strax innan hon fick hänga nere i VIP
 Hearts in the air
 Hotter Than Fire
 Dags för kalas

 Blåsa ut ljusen...
 Sötaste 4 åringen
 Thyra&Viggo......va säger man...hur söt får man bli....(gillar blicken)...
 Alexander fick även en puss av Viggo......underbara barn...
 Mer kalas under kvällen me familjen
Ny cykelhjälm och kickbike me BLIXTEN

Nä nu har jag fått i mig en kopp kaffe, nu dags för frukost innan jag och barnen kastar oss i bilen och beger oss till Tålsmark. Ska hälsa på Nina&barnen idag....ska bli mysigt!!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: