04 april 2012

Magsjuk i Kittelfjäll

Var ska jag börja, vet inte om nan ska skratta eller gråta. Hur dom så åkte vi mot Kittelfjäll i söndags för våra två fjällveckor. I Vilhelmina när vi stannade för lunch så lägger Abbe värsta pizzan där inne på restaurangen-skämmigt värre. Resten av bilresan bestod av kräk i framsätet. Blev bra på måndagen och började småäta lite kex och frukt och potatis.
Vaknade igår till underbara solen så vi begav oss ut. Vad händer då?!
Jooo Abbe lägger en pizza igen. Bara att packa ihop och åka ner till stugan för tvättning.
Nu verkar det va okej, men jag törs inte ge nå mkt! Däremot känner jag mig inte hundra. Hoppas bara det blir såhär att man inte mår bra åsså går det över.
Håll tummar!
Sen är det då bara Thyra kvar att må illa.......om det kommer!!
Faaan så jävla trist!!

Vi hann iaf få några härliga soltimmar igår. Tog några bilder och delar me mig
Håll tummarna för oss nu

Inga kommentarer: