22 april 2012

Klubbad

Shiiiiit vilken helg. Vilket tempo.......men så roligt det vart. Men nu är jag SLUUUUT som artist. Efter ca 2-3 timmars sömn inatt och en massa kalasande från 13-18.30 typ......
Jag är mer död än levande
Igår då?! Eric Saade var bra men tyckte faktiskt att förra konserten var bättre....
Men thyra var ju lyrisk. Sen att hon hade tur att bli hämtad ner till vip av faster Anneli, vilket innebar att hon stod alldelens vid scenen. Shiiiiit va hon dansade och hon är såååå bra. Måste börja dansklass med henne.

Kalaset idag inleddes med nog det bästa ever....
Anneli, faster, hade ju träffat Eric Saade igår genom MSD och hade då nämnt att hennes brorsdotter fyller år och att hon skulle på kalaset idag. Då lät Erik hälsa grattis till henne......coolt!!! Jag HOPPAS han nångång sitter och skriver autografer eller nåt så Thyra får tillfälle att träffa honom...

Hur som så kulle jag lägga in bilder från igår och idag men mitt internet vägrar va till hjälp. Bara via mobildata och mobilen det funkar, så bilderna får komma en annan dag.
Nuuuu mot sängen
Tills vidare
//Linda

Inga kommentarer: