25 april 2012

Onsdag

Idag har jag inte gjort mkt här hemma. Har bara flummat runt. När Jojje jobbar så mycket att man bara ser honom ca 30 min per dag så vill jag gärna röra på mig och träffa folk för att få nåt socialt liv.
Så idag efter lämning på dagis så åkte vi till mitt jobb, tog en kaffe för att sen åka till svärmor och dricka en kopp där me.
Hem. luncha och slänga isäng grabben. Då tog jag det bara lugnt. Sååååå skönt!
Efter hämtning på dagis så drog vi ner till Motorbolaget och spanade in Ski-Doo´s roadshow 2013.
Spännande.....blev som sugen på en skoter där. Få se vad det blir nästa vinter....=)

Nu är det strax bara en timme tills den ena ska isäng. Då blir det lugnt i soffan. jag och Thyra brukar kolla Sjukhuset på Tv3 innan hon ska i säng. Rätt mysigt att bara ligga och chilla i soffan me henne.

Nä nu ska jag kolla va de små gör i badet.
Ha en mysig lill-lördag

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: