04 maj 2012

Freeeeeeedag

och vaaaaaad har vi hittat på idag. Jodå....förutom det sedvanliga städet och tvätten som måste tas hand om så har vi vart en sväng på Coop och handlat för en gång skulle. Shiiiiit vilken fin butik det är nu.
Totalrenoverad och superfräsch. Synd man inte bor närmre den. hade lätt bytt butik.
Men ibland så kan det va värt att åka en bit längre bara för att. Rätt kul att byta butik. Nytt sortiment och annat skoj.
IcaMaxi kan jag ju som ett rinnande vatten. Skulle kunna handla med förbundna ögon.

Så nu är väl allt klart inför Mimmi som flyttar hem imorrn. Japp, Thyras katt kommer hem imorrn bitit. jag hoppas verkligen det går bra me Celma och barnen för kisse. Hon vänjer sig väl men det kan ju ta tid. Vem skulle inte bli rädd att komma hem i detta hus me två ungar som har nån bokstavskombo samt en stor svart bernersennen....
Tror det dröjer nån dag innan hon törs komma ut från transportburen. Ska ställa kisslådan nääääära så hon kan springa mellan.
Men man vet ju aldrig heller. Hon kanske tycker det är superspännande på en gång.
Jajja time will tell...

Annat...har jag berättat att Abbe tog sina första två steg häromkvällen....
Ja ni ser, ordning och reda på nummer två. Hade detta vart Thyra hade jag vetat exakt dag men nu sådär på rak arm så kan jag inte säga.....tror det var tisdag.
Jag har faktiskt skrivit upp det i hans bok iaf. Nån måtta får det väl va!!!
Den lille stackarn glöms som bort ibland.
Nu hoppas jag det lossnar och han börjar knata. Han står av sig själv mitt på golvet om man släpper iaf. Skulle kunna tänka mig att han blir en sån som bara ställer sig upp och knatar iväg...

Nä nu ska jag glo hockey, borde kolla låttexter, vi har spelning imorrn...
Jag kanske kan göra en kombo....men jag fastar väl som vanligt i wordfeud istället. Satans mobil. Tror jag ska införa en kväll i veckan när jag inte får röra Iphonen....
Ska fundera på vilken dag........ett tag.......nån vecka.....alltså fundera....=)
Har även typ 1000 bilder som ska in i album varav 400 av dom måste justeras i storlek för att jag aldrig kan komma ihåg vilken storlek jag ska ha när jag beställer så dom passar ju itne in i albumen jag har. Mkt ilands problem ikväll...

Nä nog surrat gojja...
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: