13 oktober 2009

4 dars vecka....

Hur ska man klara av denna veckan då. Jobbar för första gången sedan starten hela 4 dagar på raken......jisses va trött jag kommer att va på fredag.
Har lovat Maja,som kommer då, att vi måste ha mycket godis på fredagkväll.....sockerkick vet ni. Ska bli skoj. Nu var det ett tag sen Maja var hos oss. Alltid lika mysigt att ha henne här!
Ikväll lär det bli en tidig kväll. Timmarna jag har sovit inatt är INTE många. Har haft en make me väldiga problem me snarkeriet....shit i natt tror jag faktiskt att det vart värsta natten på 8 år. Galet vilket liv han för. Hörde redan igårkväll när jag kom hem vid 22 hur det dundrade i sovrummet. Och omvi säger såhär....det lugnade inte ner sig på heeeela natten.
När klockan var 4 så tror jag att jag somnade av ren utmattning. La bara kudden över örat och däckade...man blir som extra glad då när klockan ringer 6....NOT!
Men men....jag överlever nog....kan nog försöka va uppe en stund iaf. Mamma är ju här o hälsar på en natt.

Här är den nya tjöjan jag har stickat till Thyra!!!


Ikväll när mormor är här så hade vi lite mysfika. Chokladtoppar.....! Gissa vem som skulle ha en egen......

Ute på lite höstmys igår. Sekunden senare så drar hon järnet ut på isen och går igenom. Tur att det inte är så djupt där. Men blöt blev hon!!

En helt underbar höstbild på världens sötaste tjej!!!


Nä nu ska jag ta hand om en tjej som är rätt trött. Men humöret är på TOPP......energiknippet personifierat.....!!!=) Men nu blir det välling o g´natt!!

Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Hannis sa...

Lägg en kudde över J i stället=))

Vad hon är söt den lilla pärlan!

P&K Puman