16 oktober 2009

Fredag

Jäklar vilken rolig dag jag har haft idag!! Har vart helt utflippat och galet men såååå roligt.
Ena jobbarkompisen skrattade så han fick ont i magen....fantastiskt rolig dag!
Tack ni som var me och förgyllde den!!'
Vädret har ju vart trist så vi harmest vart inne idag förutom en sväng på Maxi.
Träffade en kär vän där som dessutom har födelsedag idag så det blev lyckat.
Fick man ge bort en födelsedagskram!! Perfekt...bättre än presenter!!=)

Så efter arbetspasset var slut så kom Maja från Fredrika. Så hon fick hänga me till Thyras dagis för att hämta henne. Tror hon tyckte det var roligt.
Thyra hade tydligen vart suuuuupersnorig enligt personalen. Men inte tycker jag hon har vart det ikväll inte. Men man ser dock att dom har typ torkat sönder huden under näsan. Så snuvig har hon nog vart. Hoppas det ger me sig i helgen. Så det inte blir np vab dagar nu i veckan. Då får faskien Jojje ta dom.....Nä men nu är vi ledig i 3 dagar. Såååå skönt det ska bli.
Fårse vad nästa vecka bjuder på. Jobbar bara tisdag o sen helgen....kanonersmeloners.
Vill att veckan ska bjuda på nåt kul...kanske måste åka o bada me Thyris eller nåt. Ja vi får väl se.
Torsdag ska vi då repa med brudarna. har bara smällt till i bokningskalendern nu...JÄTTESKOJ!!

Nä nu ska jag umgås me Maja. Hon bedriver just nu barnarbete. 100:- för 30 minuters ryggklining till Jojje. Jag sitter bara o äter lite godis och tar ett glas rött.
Mummmmsss
Nu intar jag viloläge...

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: