28 oktober 2009

Klänning....

Efter att jag lämnat Thyra på dagis idag så åkte jag hem och drog den obligatoriska snabeldraks-dansen samt lagade middag och gubben och dotra.
Sen hade jag stämt träff med Helena nere på stan för att shoppa lite scrapgrejjer och det viktigaste - en klänning till den kommande personalfesten....

Jag kom hem me detta...


HJÄLMMÖSSA

Bild från Polarn O. Pyret

Lindex Shop Online - Klänning

Bild från Lindex Shop Online

Lindex Shop Online - Strumpbyxa

Bild från Lindex Shop Online


Bra va?!?! Toppenshopping av Linda.....NOT!
MEN...jag har prövat en klänning som jag tror jag kommer att köpa...
Vill ni se.....förstod väl det...


Bild från Gina Tricot shop online

Så va tror ni? Duger den?!

Nu ska jag ta och göra ett sista ryck här på jobbet innan det är dags att åka hem o glo på veckans höjdpunkt....Greys Anatomy...

Tills Vidare
//Linda

4 kommentarer:

eva sa...

KÖP!!!!! :) kram

eva sa...

KÖP!!!!! :) kram

Helena sa...

Har du inte redan bestält den? Tror den blir kanon ja.

ha en bra kväll kraam!!

Hipsterlillamy sa...

Nope tror det får bli stan imorrn en sväng...ska kolla in den igen!!=)
Ha en bra kväll ni me!

KRAAAAM