04 oktober 2009

VAB

Vilken vecka det vart.....har inte orkat blogga alls. All "ledig" tid från Thyra har jag legat trött i soffan. Blev ju själv dålig på torsdag kväll. Kräktes som en liten gris,mådde KALAS på fredag morgon men på eftermiddan blev jag sååååååå trött. Mådde illa men inget mer.
Så var det oxå under lördan men idag är jag fit for fight=)
Thyra har återhämtat sig ordentligt. Efter att ha totalvägrat vällingen sen söndagkväll ärhon på banan igen och idag har hon vräkt i sig det dubbla istället.
Båda gröt och välling innan sänggående=)
Så NEJ TACK....ingen mer magsjuka i detta huset på ett halvår/år.

Dessutom har ju Jojje vart febrig och förkyld....ja det har verkligen vart sjuka huset denna vecka.
Är spyyyyyyless på att vabba,längtar till jobbet imorrnbitti.
Både jag och Thyra ärnog less på varann. Hon hittar hela tiden på saker hon vet att hon inte får göra och när jag säger nej så skriker hon "NÄÄÄ"....och fortsätter ändå.
Vad göra liksom?! Bara att va stenhård...
Men nu blir det dagis imorrn igen. Oj så skönt.

Så vad har helgen bjudit på i övrigt. Åkte till Fredrikaöver dagen igår för att hämta lite älgkött, TACK MAMMA O PAPPA, hämta sängen som jag sovit i när jag var liten.
Ska fota den o lägga ut här innan jag renoverar den. Den ska få lite ny färg o så.
Ska Thyra få sova i den efter spjälisen....=) Kommer att bli sååå bra.

Annars har vi bara vart hemmavid. Riktigt skönt.

Nu ska jag kolla på de ensamma mammorna som söker kärleken på Tv3.

Ha en underbar kväll

TillVidare
//Linda

Inga kommentarer: