21 oktober 2009

Trist - grått - bläää

Usch så tråkigt väder det vart idag...blää...man måste ha lampor tända hela dagen för att kunna se handen framför sig. Allt blir ju sååå trist juh...
Inte är det kul att gå ut heller. Kallt o grått....som att det tränger sig ner genom kläderna...
Hunden blir blöt o skitig....
Men fyyy va jag gnäller idag, låter som en fläktrem som måste bytas...
Hoppas jag rycker upp mig till imorrn.
Vill antingen ha soooooool eller kallt o snö.
Kom igen nu Kung Bore....nu kan vintern komma.

Har suttit och drömt oss bort till Thailand.....skulle vilja åka om en månad. Är ju så skönt...
Precis som det vart varje år vi har vart där.....det är denna skitperiod man längtar dit mest.

Nä nu ska jag gå o borsta gaddarna hoppa i säng o kolla Greys...

Stör mig inte...

Tills Vidare

//Linda

Inga kommentarer: