20 januari 2010

1,2

Vart och vägt mig idag!! 1,2 kilo mindre!! Känns superskönt att va på banan.
Nu är det bara att fortsätta och försöka komma igång me träning igen.
Kanske man lyckas nå vikten jag hade innan jag blev gravid me Thyra.....det är målet iaf!

Vad har annars hänt då? Ja jag har jobbat mina första nätter på 2år. Såååå dåligt det har gott att sova på dan. Idag har jag tex inte sovit nåt. Känner mig som en urvriden trasa för tillfället.
Ska snart hoppa i säng.
Thyra och Jojje har redan gjort det. Sitter själv en stund. Det är som avkoppling att bara va uppe själv!
Klockan är ju bara 19...

Johan ska ju upp 12 inatt så han får sova nu!! Det är faktiskt helt ok.

Ha en brakväll allihopa!

Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig du e!! Kämpa på nu.

KRAAAM Helena