25 januari 2010

Grattis Joker!!


Idag fyller vår älskade hund 4 år!!! Grattis till dig!!
Många kanske undrar hur det är me honom just nu. Inget nytt, han haltar dock mindre. Medicinen börjar väl ge verkan. Vi har dock inte hört nåt från vetten än. Har gått 3 veckor på måndag. Annars ska jag ringa upp!
Så va ska vi hitta på idag då? Jag o Thyra har vart o köpt en present vi ska slå in till honom. Grisöra ska han få!! Gott va.
Sen ska vi göra en köttbullstårta han ska få smarra i sig!! Klart att han ska känna att det är en speciell dag idag!!
Blir en lugn o skön dag här hemma. Har ju jobbat långpass i helgen vilket innebär att jag vart borta 3 kvällar i rad. Då är det rätt skönt att bara sätta ner arslet hemma i soffan o slappa me Thyra en kväll!!
Tills Vidare
//Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men då får jag ju ge han mina rester som present imorgon.

Kraaam

Nina sa...

Grattis Joker på din dag!!
Grisöra....och köttbullstårta...mums:-) Klart de ska känna att dagen är nåt speciellt!!
Troja fick också grisöra. Och en cykeltur som hon älskar :-)
Kram på er