08 januari 2010

Helg igen...

Så då var det fredag igen. Veckorna går så fort. Tänkte i måndags att jag skulle blogga men tänkte då att det är ju länge till helg så jag hinner nog så att det inte blir en vecka sen sist
Men va blev det?! Joo precis det.....1 vecka sen jag uppdaterade.
Har iof mest jobbat och jobbat...vardagen kom tillbaka snabbt. Dagis o jobb..
Samtidigt skönt att det återgår till det vanliga.

Har dessutom vart så kallt i veckan så man har inte velat va nån annanstans än i sängen eller i soffan under en filt. Tog rekord idag me -25
Ställde in redan till Tålsmark me tjejerna från jobbet. Vi skulle ju iväg till Nina o hälsa på.
Får ta och planera in en ny dag snart.

Pappa som sitter på planet till Thailand nu. Guuu se skönt. Men han åker ju inte på nån semesterresa direkt. Dom ska ner en delegation från Åsele och besöka olika männsikor där iom bidrag till tempelbygget. Hoppas dom får tag i lite pengar så byggnationerna tar fart. Skulle va så kul om det kom igång och man fick uppleva ett buddistiskt tempel uppe i norrlands skogar.
Framförallt för pappas skull. Att han ha fått va me om nåt sånt historiskt. Coolt!
Förstå bara resorna han gör me jobbet dit. Träffa prinsessan i Thailand och andra höga munkar....inte vem som helst som får va me om nåt sånt.
Sååå kul. Hade gärnat hängt me som tolk eller nåt...hahaha

Jajja nu har jag precis gått på jobbhelgen. Jobbar me Helena ikväll så timmarna lär ju springa iväg....! Alltid roligt att jobba me henne. Vi har så kul tillsammans. Få förunnat att ha det så här bra på arbetsplasten!
Så nu önskar jag er alla en trevlig helg så hörs vi snart igen.

Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Hannis sa...

Jag hade också mer än gärna åkt med din pappa ner=))
Är helt övertygad om att han kommer att ro det i hamn till slut!

Vilken vecka vi haft här...
Morfar och jag åkte ambulans in i Måndagsmorse.
Visade sig att han hade flera frakturer i höger arm efter att ha ramlat.
Så nu ligger han nyopererad på sjukhuset.
Men han är seg och tjurig så han kommer igen!

Ha en bra jobbarhelg!
P&K