10 januari 2010

Söndag..

Sista dagen av denna jobbarhelg då....eller jag jobbar imorrn me men det är ju måndag då....räknar inte den till jobbhelg.
Igår var vi hos familjen Fältén på middag och det var banne mnig det goaste jag ätit på läänge. Kanske syntes på mängden mat jag åt....hahaha
Hon hade dubbelmarinerat fläskfilé och på toppen var det oliver, soltorkade tomater och senap....säkert nå mer oxå. Men det var sjuuuuuukt gott!! Tack för den middan.
Åkte sedan hem och la oss i soffan o jäste. Blev då så galet trött så jag hoppade isäng rätt fort. Skulle ju dessutom upp o jobba.
Orkade inte ens läsa boken jag precis börjat me. Liam Norbergs Insidan...
Verkar va en intressant bok.
När den är klar ska jag börja me Twillight serien. Spännande.

Pappa ringe igår em och sa att han kommit fram i god vigör. Dom va trötta, hade knappt sovit på planet och sedan var det direkt iväg till nåt universitet i Bangkok som hade en välkomstceremoni för dom. Trevligt.
När dom landade 5.30(thailändsk tid) så var det 34 grader varmt....man blir ju smått avis.
Egentligen skulle vi ha legat på en strand i Phuket nu. Planen var ju egentligen att vi skulle åkt igår...men vi velade för mkt och resorna hann ta slut. Men men....vi har ju februari oxå. Man vet aldrig va vi för för oss.
Iof så har vi kanske en del inplanderat redan i år som kommer att kosta pengar men en thailandsresa skulle inte sitta dumt.
Dessutom me tanke på att Jojje fyller 40 år snart....!!

Nä nu tror jag snabeldraken ska få komma från ur skåpet här på jobbet.
Ha en bra dag!

Tills Vidare
//Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej! Hoppas tiden bara rusar iväg, snart kommer vi och byter av dig!Städa nu inte för mycket vi kan göra de i kväll.
PUUUUS!/helena

Hipsterlillamy sa...

Tiden går som fort när man har en massa att göra. Har lämnat golvskruningen åt er! Resten är klart!
Ses sen!
PUUSS

Anonym sa...

Så fint de blev på bloggen!!

KRAAAM Helena