14 januari 2010

Viktväktarna..

Så nu har jag återigen skrivit in mig på viktis. Ett nytt program som dom utvecklat. Ska bli spännande att pröva på det.
Tänkte dela me mig av resan "nedåt" i bloggen.
Nu ska jag verkligen köra järnet tills i vår. Skönt att få börja sommaren me att grav.kilona är borta!

Inget nytt me Joker. Han haltar och har sig. Ser dock ut att va gladare så smärtan kanske ger sig. Dock kvarstår ju problemet i armbågen. Vi bara inväntar samtalet från ortopeden.
Tyvärr så gäller inte försäkringen för en operation och vi känner att 20-30.000:- är för mkt att lägga ut. Även om Joker är en underbar hund och så......
Man kan ju hoppas att han kanske kan leva me armbågen ett par år till. Att han inte ställs ut och jag använder ju inte honom i nåt bruk.
Han kanske kan ha det så ett tag till som bara sällskapshund....han är ju VÄLDIGT speciell hund. Får ju aldrig en hund som honom igen...
Jajja.....vi tar en dag i taget nu...man vill ju inte att han ska gå o ha ont heller....!! Man kan inte va egoistisk nu.,.

Mamma har vart här ett par dagar. Jätteskönt. Jag har bara klivit ur sängen på morron och åkt till jobbet. Inge stress förbi dagis eller nåt sånt...har haft henne hemma de här dagarna. Thyra har fått lite mormor tid...=)

Nu ska jag jobba vidare lite till innan lunchen...
Ha en bra dag!
Tills Vidare

//Linda

Inga kommentarer: