27 januari 2010

Bada...

Imorse så beslöt jag att vi skulle åka och bada. Så roligt att göra saker tillsammans med Thyra när man är ledig. Inte villdå jag hålla på och städa då. Finns viktigare saker i livet har jag upptäckt. Lite skit i hörnen det kan man ta när man har roligt tillsammans med sitt barn.
Jajja moralkaka....

Iaf så hjälptes vi åt att packa badpåsen. Thyra tyckte det var superskoj. Egentligen hade hon ingen aning om vad som skulle hända. Vi har inte vart o badat på läääänge. Inte på badhus iaf.

Oj vaskoj vi hade....höll inte få me na upp men efter 1 1/2 timmes bad så tyckte jag att det räckte. Dessutom började min mage kurra. Luuuunch.


Thyra redo för bad!




Kul med rutschkana....


Man blir som trött efter ett besök på badhuset. Tror jag ska lägga mig i soffan o bara mysa medan Thyra sover en stund.
Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Frida sa...

Gullunge! tänkte att jag måste kolla om du har en blogg också:) Vilken fin bakgrund du har!