27 november 2009

39 grader och pepparkaksbak...

Så nu ligger jag och tar igen mig efter förmiddagen här. Skönt!!
Igår var jag vaken från 3 på natten o jobbade hela dagen sen däckade jag tiiiiidigt igår..
Var HELT slut på.
Det visade sig att Thyra hade feber. Högsta hon haft nångång. 39 grader mest hela dagen även me alvedon i kroppen. Johan fick va hemma och "vabba" igår.
Hämtade sedan Maja på busstationen efter jobbet så nu ska hon va här till på söndag.

Vaknade utvilad till en ny dag idag och Thyras feber verkar ha flygit sin kos. 37.5 nu mitt på dagen - ingenting...!!=)
Så idag har vi bakat ut pepparkakasdegen jag gjorde häromkvällen. Ja det visade sig ju i slutändan att det var jag somfick baka ut det mesta. Thyra gav upp efter ca 20 min och Maja kanske efter 45 min....själv så var jag klar me all deg 1 1/2 timme senare....
Men nu lovar jag att det finns pepparkakor så det räcker o blir över. Skickar hem en form me Maja till familjen Thoren.

Nänu ska jag vilai soffan lite medan Thyra sover/vilar och Maja kollar film. Supernajs!
Ikväll blir det tacos....på Majas begäran!!

Tills Vidare!

//PepparkaksLinda

Inga kommentarer: