22 november 2009

Spaghetti Carbonara...

Vem trodde det skulle sitta som ett smäck i bakismagen. Men det gjorde det.
Johan fixade middagen idag. Har har plötsligt kommit på att han vill fixa maten en dag i veckan. Så då tyckte jag han kunde ta en helgdag.
Fasen va skönt det är....mitt kök har ju vart heligt tidigare. Men nu har jag lämnat över och det är ju såååå roligt och smakar såååå mkt bättre.
Mumma var det idag!!

Bakismagen ja, vi hade ju personalfest igår. Var först hemma hos Jeanette och sedan drog vi vidare hem till Erik och hans sambo. Där hade vi suuuuperskoj. Spelade Guitar Hero, Alias och bara surrade surrade surrade.....så kul.
Nackdelen var ju en inplanerad utgång. Därkom vi ifrån varann på en gång nästan och sen var det bara rörigt och mktfolk.
Men jag hade kul en stund. Dansade och så.....
Sen beslöt jag mig för att åka hem. Var hemma redan 1.30 men det var nog lika bra.
Mitt huvud mådde inte BRA när Thyra ropade i morse kl.8.
men me en Ipren så var det åtgärdad. Åt sedan frukost och sen bar det iväg ut till skogen.
Skönt det var att komma ut och få frisk luft.

Nä nu ska jag inta soffläge.....har ont i halsen och lite feber...
Men det ska nog va bra imorrn.=)
Fick ställa in en inplanerad fika hos dom som har stugan här bredvid oss. Vill inte riskera att smitta om jag nu har nåt i mig....

Ha en bra kväll

Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Feber hahaaa säkert DU E ju BAKIS!!

Kraaam Helena