18 november 2009

Fantastiska 24 timmar..

Inom loppet av 24...nä inte ens det egentligen så har det hänt saker som gör en lite lyckligare i livet!
Måndan var ju inte speciellt rolig.
Satt här på fredagkväll och skrattade åt Helena som fick ont i nacken. Måndag så drabbade det mig..
Har fortfarande ont men inte lika pissigt som det var i måndags!
Så när jag låg där och ömkade mig själv så ringde mobilen...
Var The Phone House som ville att jag skulle förlänga mitt mobilabbonemang..
Så så fick det bli...förlägning plus en Aino...=)=) Happy meeee......


Åsså då igår kväll fick vi ett samtal om att soffforna har kommit.....LUCKY ME.....
Och idag fick jag ett sms om att mobilen hade kommit=)=)=)
Härliga timmar va?!

Mindre härligt va att efter 5 min användande av telefonen så la den av....hahaha
Iaf nån touch funktion.....ni vet jag och mobiler...
Järnet ner på Phone House och undrade VARFÖR VARFÖR den slutade funka efter 5 min...

Men det hade dom svar på och dom fixade det och nu är jag lycklig igen....
och imorrn så ska vi hämta sofforna...

Jaa det blir fredagsmyyyys i nya sofforna....=)
Lägger upp en bild när det är klart i vardagsrummet..

Ha det...jag ska fortsätta vara lycklig..

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: