06 november 2009

Helg då....

Fredag eftermiddag och jag sitter på jobbet....rätt så trist måste jag säga.
Hade kunnat va roligare här men ikke....
Söker febrilt efter den rätt resan...men har inte hittat den. Har reserverat dock...men det känns inte helt hundra.....bara 80....
Vi söker vidare...börjar kunna alla resebolags hotell utantill.....kommer aldrig nå nytt roligt.=)

Trodde ju att jag skulle bli hemma idag. Var lite halvrisig igår.
Fick dessutom hämta hem Thyra från dagis redan efter en timme. Hon hade feber 37,9.....inte så mkt me tanke på att när hon är frisk så ligger hon runt 37,5....
Men men det blev en rätt skön dag hemma....kände mig febrig jag me men idag är jag som vanligt igen.
Thyras feber gick oxå över, tom innan hon gick i säng igår kväll.
Tror det var tandfeber...hon har ett bubb som inte luktar hallon och det ser frätande ut...
Idag är det då full fart på henne men hon fick va hemma från dagis och farmor fick rycka in en timme när jag åkte iväg.

Imorrn blir det nog en sväng till Fredrika. Sen på söndag så ska jag sjunga på ett barndop.
Trevligt trevligt..

Ha en bra kväll.
Tills Vidare
//Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej snygging!!!

Hoppas ni får en trevlig helg, och att ni är friska.

KRAAAM/Helena

Hipsterlillamy sa...

Heeeeej babe=)
Vi har en mysig helg. Tar mig att glas rött nu.
Har ni det mysigt då??

Kraaaaam

Anonym sa...

Ja men de är väll bra här förutom att Ludde är sjuk, men jag jobbar imorgon Jörgen blir hemma.Synes!!

KRAAAM/Helena