09 november 2009

VAB...återigen

Jaha magsjukan slog till mot huset igen igår....
Men håll i hatten den verkar ha vänt i dörren.....redan på bättringsvägen!!=)
Bara Thyra som drabbats än så länge dessutom....diaree samt 1kräk.....igår.
Idag äter hon smått men är trött. Så det blir två dagar av vab nu.
Jobbar först på fredag....som jag sa till dagis "Det känns som om jag inte gör annat än vab:ar"
Men enligt dagis så har vi vart hemma lite motför vissa....
Så det kändes ju skönt.

Idag har vi inte gjort mkt. Målat med fingerfärg, spelat lite boll och på eftermiddagen gick vi ut och gungade en stund. Fick oss lite frisk luft. Det var riktigt skönt.
Nu ska vi snart börja me middagen för pappsen kommer väl hem snart!

Tänkte tipsa om ett väldigt bra erbjudande som damp ner i mailboxen i eftermiddags.
Jag som gillar krämer o smink och sånt...iof handlar jag det mesta av sånt på Make Up Store...
Men ibland så handlar jag faktisktfrån Yves Rocher....och ett sånt här erbjudande kan man nästan inte tacka nej till
Spana in...



Ha en underbarkvällnu allihopa...det ska jag ha!
O missa för ALLT i världens inte det roligaste som gårpå TV just nu
Kanal 5 20.00......ULLARED!!!!!

TillsVidare
//Linda

1 kommentar:

Hannis sa...

Jag såg 10 minuter av Ullared...
Galet!

Kan du fattat att jag bakade bröd...
Du hade skrattat ihjäl dig om du sett minen och hört vad jag mumlade under tiden!

Hoppas att du & J inte åker på nåt magelände också och att lilla söta kryar på sig.

P&K Puman