14 november 2009

Klänning - CHECK....

Nu äntligen efter MASSOR av besök på ALLA butiker har jag införskaffat klänning inför nästa lördags personalfest!!
Passade på att åka själv innan jag började jobba idag. Skönt att få springa o rycka i kläder själv utan en Thyra som sitter i vagnen och blir less. Då blir det väldigt lite handlat.
Iof tycker nog Johan att det skulle va det bästa....=)
Men man måste ju få ha på sig nå nytt när man är ute så sällan....

Tyvärr hittar jag ingen bild på klänningen....men men
Kanske kan ta ett kort o lägga upp me hela partystassen.=)

Sitter nu på jobbet och inväntar middag. Under tiden sitter jag och njuter av Jill Johnsons fantastiska stämma på Spotify...
Jag bara älskar henne....

Jajja...ha en mysigt lördag. Det ska jag! Ser fram emot att komma hem och krypa upp i soffan med ett glas rött! Najsigt värre....

Tills Vidare
//Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du börjat för festa redan?? hahaaha.

Synes och kraaam/helena

Anonym sa...

Jaha oj, såg att de va ihelgen du skrev hihii.