17 september 2010

Fredagsmys

Idag är det fredag och för första gången på ett år har jag lagt ledig kväll även om jag jobbar resten av helgen.
Skönt!
Anledningen - vi ska ha gäster ikväll. Vi ska äta god mat, mysa och bada tunna! Ska bli nice.
Dricka nåt glas vin till och med tror jag bestämt!
Så jag håller som bäst på nu att elda upp tunnan.
Johan drog till Borlänge me nattåget igår kväll. Varför?
Jo en ny bilaffär. Så nu äger vi för tillfället 3 bilar. Ska dock sälja Golfen han köpte i Juli.
Så nån som är sugen på en perfekt och superfin bil. Ni vet var det finns en.
Ids inte lägga mig i hans bilaffärer!! Han får hålla på som han vill me det.=)
Han kom ju på att golfen var alldeles för dyr och fin för att ha i jobbet så därför kom han på att byta.

Annats idag då. Mötte upp fina Christin på Maxi i morse och då tog ja me na hem på lite surr och bjöd även på lunch. Så mysigt me småträffar ofta!! Härligt!

Nä nu ropar tunnan,måste nog fylla på me ved.
Ha en härlig fredag kväll för det tänker jag ha!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: