20 september 2010

Vad händer.......

Man skäms ju nästan över att va svensk idag, man blir ju fasen rädd.
Vilka använder sin rösträtt till att rösta på SD?!
Har dom läst deras partiprogram.....vet dom vad dom står för dom som har lagt sin röst!!
Jaja va ska man göra,nu har sverige valt så men man skäms ju fan....!!!
Ska bli väldigt spännande att följa detta och se vart det slutar!! tror det kommer att bli en ordentlig omskakning!!!

Nåt glädjande i detta är min pappa!! Måste passa på att gratulera honom till ett VÄLDIGT lyckat val.
Han och hans socialdemokraterna vann full majoritet i Åsele Kommun. Så fantastiskt roligt det måste kännas att ha sånt förtroende i den tiden som rår nu.
Han är så värd detta förtroende!! Bättre kommunalråd finns nog inte!!
Grattis på dig pappa!!!!

Nu har jag nog snackat klart om politik. Jag som egentligen inte ens är så intresserad. Men i valtider så...
Vad har hänt annars då...
Igår var vi på bio med Thyra. Hon tyckte det var sååå kul. Filmen(Alfons&Milla) var ju bara på 0 minuter vilket var lämpligt som första film. Hon tittade på mig efter hälften av tiden och utbrister "Mamma, det är var kul!"=)
Stilla satt hon, åt popcorn och drack cola. Mkt trevligt!
Innan det så hade vi ju vart på Busplaneten och roat oss och ätit lunch!
Så igår var det en riktigt familjedag.INTE ofta men ack så roligt.
Speciellt oxå eftersom det var min jobbhelg! Kul att man hinner nåt då me.

Idag är det måndag igen, ja tror det eller ej, och det har inneburit storhandling efter lämning på dagis promenix samt har gräsmattan fått sig en omgång av mig!
Nu väntar bara duschen och jobbet strax! Har 3 arbetspass denna vecka sedan går jag på långhelg. Ska bli skönt.Maja kommer till oss i helgen - myyys!!

Nä nu ropar duschen. See you!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: