05 september 2010

Lek Mer

Tro det eller ej men jag har köpt de första julklapparna...=)
Många som reagerar och jag vet att det är i tidigaste laget. Men nu var det ju såhär att jag fick ett mail från LEKMER
Var ju specialprajs på Duplo så då slog jag till. Slank ner nån till grej oxå.
Tycker det är kalas att börja nu. Då blir det ju inte så dyr smäll varje år. Pytsa ut lite nu och då.
Jag tycker jag är rätt smart faktiskt!!=)
Vad hände idag då. Jo vi tog oss ur soffan och begav oss till skogen. Trodde faktiskt jag skulle ha turen me mig och hitta kantisar men IKKE.....vill så gärna ha lite i frysen. Så gott.
Blir väl att besöka torghandlaren Ekman nere på stan om man ska få nåt
Hem följde istället diverse pinnar, stenar samt nåt grässtrå.Thyra tyckte absolut det var viktigt att plocka me sig hem. Hon älskar verkligen att gå i skogen.
Över stock och sten...
Sedan tog vi kaffe hemma ute hos farmor för att sedan gå hem och bara va igen. Johan tog iaf bort vassen längs me vattenkanten. Blev dock attackerad av en gädda...hihihi
Tur han hade stövlar på sig!

Snygga Joker här hemma på gården. Han älskar oxå att va i skogen och springa.
Snart dags för vår kvällspromenad jag och han. Så mysigt!
Ha en härlig söndagkväll!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: